Jep, minulla oli tänään kamusynttärit. Sanotaan nyt vaikka että synttäreilleni tuli Matti, Mikko, Jenina ja Lissu. (Oikeasti synttärivieraitteni nimet eivät olleet Matti, Mikko, Jenina ja Lissu, mutta en halua paljastaa heidän oikeita nimiään koko maailmalle.)

No, aluksi pelasimme tyynysotaa. Välillä Matti ja Mikko olivat voitolla, välillä taas minä ja tytöt. Sitten söimme. Minulla oli ruokapöydässä karkkia, sipsiä, juustopalloja, juomaa ja keksejä. Söimme ainakin puoli tuntia. Sen jälkeen menimme puistoon. Keinuimme ainakin paljon. Jossain välissä Matti varasti takkini leikillään, ja sitten kostoksi minä varastin hänen piponsa! :)

Sitten pelasimme (taas) tyynysotaa, ja söimme jätskit. Silloin kello olikin jo jotain vaille seitsemän, eli kaverit lähti kotiin. Saatoin Lissun pyörällä kioskille asti. Vanhempani ja koiramme eivät tietenkään olleet synttäreilläni, se olisi pilannut kaiken. Sitten illemmalla pelasin vielä naapurini (jonka nimi on nyt vaikka Emma) kanssa The Sims 2:sta. Ja nyt menen varmaan jossain välissä nukkumaan. Mutta en ehkä vähään aikaan, koska olen pirteä kuin peipponen!